استحکام ستون فقرات را مدیون سیر ترشی فله باشید

سیر به عنوان یک غذای سالم معروف است، اما بهترین راه خوردن آن برای بهره مندی از تمام فواید آن چیست، وقتی صحبت از سیر ترشی فله به میان می‌آید، راه‌های زیادی برای خوردن آن در نقش مکمل وجود دارد، مانند اضافه کردن عطر یا از بین بردن بوی مواد، و بسیاری از مردم ممکن است تصور زیادی از نحوه خوردن خود سیر نداشته باشند.

من بررسی کردم که آیا روش موثری برای خوردن سیر وجود دارد که اثرات سیر را به‌عنوان یک کل در خود داشته باشد، نه صرفاً خوردن سیر را به‌عنوان یک کل.

قبل از اینکه به نحوه خوردن سیر بپردازیم، اجازه دهید ابتدا نگاهی به اثرات سیر داشته باشیم.

از قدیم گفته اند سیر برای سلامتی و افزایش استقامت مفید است، اما اثرات آن چیست؟

یکی از معروف ترین اثرات سیر، اثر بازیابی خستگی آن است.

سیر

ویتامین B1 نقش مهمی در بهبود خستگی دارد و کمبود آن می تواند باعث بی اشتهایی و بری بری شود و آن را به یک ماده مغذی ضروری برای بدن انسان تبدیل کند.

ویتامین B1 ویتامین بسیار مهمی است، اما در واقع سیر حاوی ویتامین B1 زیادی نیست.

گوشت خوک به عنوان یک ماده حاوی مقدار زیادی ویتامین B1 معروف است، اما حتی شکم خوک که کمترین ویتامین B1 را در بین قسمت های گوشت خوک دارد، 0.54 میلی گرم در هر 100 گرم دارد، در حالی که سیر در بین سبزیجات نسبتاً زیاد است، می بینید که کاملاً است.

کوچک در 0.19 میلی گرم، اما در عوض سیر ویژگی سازگاری با ویتامین B1 را دارد.

سیر حاوی آلیسین است که یک جزء بدبو است که جذب ویتامین B1 را افزایش می دهد.

این ماده ای که آلیسین نامیده می شود، زمانی تشکیل می شود که با رنده شدن یا حرارت دادن سیر، ماده ای به نام آلیین موجود در سیر تغییر می کند.

آلیسین با ویتامین B1 متصل می شود و به ماده ای به نام آلیتیامین تبدیل می شود که هضم و سرعت جذب ویتامین B1 را افزایش می دهد.

علاوه بر این، آلیسین عملکرد ذخیره ویتامین های اضافی در بدن و کمک به جلوگیری از کمبود را دارد.

با این حال، آلیسین نیز یک جزء ناپایدار است که به راحتی توسط سایر اجزا تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.